Teknolojinin Geldiği Nokta

Egitim

Outlook İmza Oluşturma ve Ekleme

Outlook imza Oluşturma ve Ekleme

Outlook imza Oluşturma ve Ekleme işlemlerini anlatmak istedik. Microsoft Outlook ürünlerinin tüm versiyonlarında e-posta iletileriniz için kişiselleştirilmiş imzalar oluşturabilirsiniz.Oluşturduğunuz imzalara metin, resim, elektronik kartvizit, logo ve hatta el yazısı imzanızın resmini ekleyebiliyorsunuz. İmzalarınızı, tüm giden e-postalarınıza otomatik olarak eklenecek şekilde ayarlayabilir yada hangi iletilere imza ekleneceğini seçebiliyorsunuz. Aşagıdaki Outlook imza ekleme ile ilgili resimli anlatım yapılmıştır. Faydalı olması dilegiyle.

Outlook 2013 ve Outlook 2016 İmza Oluşturma ve Ekleme

1- Yeni bir e-posta iletisi oluşturmalısınız.

Outlook imza Oluşturma ve Ekleme

2- Signature (İmza) kısmına giriyoruz.

Outlook imza Oluşturma ve Ekleme

3- New (Yeni) kısmından yeni bir imza ismi veriyoruz ve tamam diyoruz.

Outlook imza Oluşturma ve Ekleme

4- Ardından aşagıdaki gibi İmza kısmını kendi bilgilerinize göre dolduruyoruz. Ardından Ok(tamam) diyoruz. Outlook imza ekleme işleminiz tamamlandı.Outlook imza Oluşturma ve Ekleme

5- Yeni iletilerde imza otomatik gelsin istiyorsanız aşagıdaki gibi New message (Yeni ileti) kısmından imzanızı seçmeniz gerekiyor. Cevaplama ve yönlendirme iletilerinde imzanın otomatik gelmesini istiyorsanız Replies/Forwards (İlet/yönlendir) kısmından imzanızı seçmelisiniz.Outlook imza Oluşturma ve Ekleme

Outlook 2010 ve Outlook 2007 İmza Oluşturma ve Ekleme

 

  1. Yeni bir ileti açıyoruz. İleti sekmesinin Ekle grubunda İmza‘ya tıklıyoruz ve sonra da İmzalar‘a tıklıyoruz.Outlook imza Oluşturma ve Ekleme
  2. E-posta İmzası sekmesinde, Yeni‘yi tıklayın.
  3. İmza için bir isim verin ve ardından Tamam‘ı tıklatın.
  4. İmzayı düzenle kutusuna imzaya eklemek istediğiniz metni yazıyoruz.
  5. Metni biçimlendirmek için metni seçin ve sonra istediğiniz seçenekleri belirlemek için stil ve biçimlendirme düğmelerini kullanın.
  6. İmza oluşturmayı bitirmek için Tamam‘ı tıklatın.

İmzanızı otomatik eklemek için ;

  • İleti sekmesinin Ekle grubunda İmza‘yı tıklatın, sonra İmzalar‘ı tıklatın.
  • Varsayılan imzayı seç‘in altındaki E-posta hesabı listesinde, imzanın ilişkili olmasını istediğiniz e-posta hesabına tıklayın.
  • Yeni iletiler listesinde eklemek istediğiniz imzayı seçin.
  • İletileri yanıtlarken veya iletirken imza eklenmesini isterseniz, Yanıtlar/iletilenler listesinden imzayı seçin. Eger istemezseniz, (yok) öğesini seçmelisiniz.